جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 7

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 73
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 133
بازدید سال : 3693
بازدید کلی : 96186
جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB

Link to P30world


دانلود GiliSoft USB Lock 2.1.0 - جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB

Posted: 15 Feb 2012 04:58 AM PST

GiliSoft USB Lock نرم افزاری برای جلوگیری از انتشار و کپی اطلاعات از درایو USB ، درایوهای خارجی ، سی دی ، دی وی دی و دیگر دستگاه های قابل حمل می باشد. وقتی این نرم افزار را نصب کردید ، می توانید جلوی اتصال تمامی درایوها و دستگاه هایی که متعلق به شما نمی باشند را بگیرید. شما می توانید با استفاده از GiliSoft USB Lock ، کامپیوتر خود را بدون ترس از سرقت اطلاعات ، با دیگران به اشتراک بگذارید.
امکانات نرم افزار GiliSoft USB Lock :
- بلاک کردن درایوهای USB : غیر فعال کردن خواندن اطلاعات از دیسک های USB یا غیر فعال کردن نوشتن اطلاعات روی آنها. GiliSoft USB Lock به درایو USB اجازه دسترسی به کامپیوتر شما را نمی دهد مگر اینکه شما اجازه آن را بدهید.
- قفل کردن CD و دیسک های Blu-Ray : غیر فعال کردن خواندن اطلاعات از دیسک های CD/DVD از دیگر امکانات نرم افزار است. GiliSoft USB Lock جلوی اجرای هر نوع درایو سی دی و دی وی دی مانند CD-R, CD-RW, CD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD-RAM, HD-R, HD-RW, HD-RAM, Blu Ray-R, Blu Ray-RW, Blu Ray-RAM, Floppy Disk A, Floppy Disk B و درایوهای ZIP را می گیرد.

- بلاک کردن وبسایت ها : این نرم افزار می تواند برای بلاک کردن برخی وبسایت ها توسط مرورگر ، استفاده شود. بدین طریق اگر کاربر قصد دسترسی به آن سایت را داشته باشد با پیام " صفحه بلاک شده" مواجه می شود.
- قفل کردن نرم افزار : شما می توانید تمامی نرم افزارهای در حال اجرا مانند IE, Outlook, AOL, AIM و غیره را قفل کنید. حتی می توانید کنترل پنل را با یک کلیک غیر فعال کنید. همینطور می توانید گزینه ای برای نمایش پیام برای کاربرانی که می خواهند از نرم افزار قفل شده استفاده کنند، را انتخاب کنید.
- قفل کردن دستگاه ها : محدود کردن خواندن و نوشتن اطلاعات روی سی دی ، دی وی دی ، فلاپی ، قلش و USB از دیگر امکانات نرم افزار است.
- هشدار : بعد از 5 بار وارد کردن رمز عبور اشتباه ، یک پیام هشدار به ایمیل شما ارسال می شود.
- جلوگیری از کپی برداری در سطح حرفه ای با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند
- سازگار با سیستم های Windows 2000/2003/XP/Vista/Windows 7 و نسخه های 32bit و 64bit

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی بسته جادویی موقعیت یاب 2012 (GPS Mobile)+ به همراه دفترچه راهنمای فارسی
اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس،سازگار با تمامي گوشي های موبایل در قالب يک DVD اولين مجموعه نرم افزاري موقعيت ياب جي پي اس به همراه کتابچه راهنماي فارسي ، شامل نکات مفيد در ارتباط با استفاده از نرم افزارهاي مجموعه و مطالب آموزشي ارزشمند و ...
توضیحات بیشتر
خرید پستی

- پکیج شماره یک : مجموعه مستندهای زیبای علمی شبکه بزرگ Discovery Channel
- بسته جادویی آندروید 2012 + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- مجموعه عظیم مستندهای علمی کمپانی IMAX
- کلکسیون عظیم تمامی مستندهای حیات وحش BBC از سال 1979 تا 2010 !

دانلود Okdo All to Pdf Converter Professional v4.5 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های مختلف به پی دی اف

Posted: 15 Feb 2012 04:39 AM PST

Okdo All to Pdf Converter Professional یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تبدیل فرمت PDF می باشد که می تواند با سرعت بسیار بالا و به صورت دسته ای ، هر نوع فایل را به فایل های PDF با قابلیت جستجو ، تبدیل کند. تمامی چیزی که شما نیاز دارید اضافه کردن فایل های منتخب و کلیک بر روی دکمه Convert است. دیگر نیازی نیست به دنبال نرم افزار دیگری برای تبدیل فرمت های مختلف به فایل PDF بگردید زیرا Okdo All to Pdf Converter Professional می تواند بسیاری از فرمت ها شامل doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, ppt, pptx, pptm, pdf, txt, rtf, htm, html, url, jpg, jpeg, bmp, gif, tif, wmf, emf, png, jp2, j2k, pcx را با سرعت و کیفیت بالا به PDF تبدیل کند.
امکانات نرم افزار All to Pdf Converter :
- بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی مانند Adobe Acrobat.
- تبدیل دسته ای فایل ها به PDF.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, ppt, pptx, pptm, pdf, rtf, txt, htm, html, jpg, jpeg, bmp, gif, tif, wmf, emf, png, jp2, j2k, pcx و ...

- خروجی PDF به 3 روش عادی ، عکس یا متن.
- پشتیبانی از استخراج کاراکترهای PDF روی یک فایل منفرد PDF.
- تبدیل هر صفحه از Word/Rtf به PDF.
- پشتیبانی از ترکیب هر صفحه از یک فایل Excel برای تبدیل فرمت.
- تنظیم خودکار سایز صفحات Excel برای هماهنگی با سایز صفحه خروجی.
- پشتیبانی از تبدیل فرمت صفحات فایل های PowerPoint, TIFF, GIF به یک PDF چند صفحه ای.
- پشتیبانی از ادغام عکس های تبدیل شده به PDF.
- ساخت رمز عبور برای فایل ها.
- تعیین نام فایل خروجی.
- استخراج خودکار آدرس های سایت از رشته کاراکترهای ورودی برای تبدیل فرمت.
- امکان اضافه کردن یک پوشه برای تبدیل.
- پشتیبانی از ذخیره فایل های خروجی در یک پوشه به عنوان منبع.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود NetSarang Xmanager Enterprise 4.0.0190 - نرم افزار مدیریت شبکه

Posted: 15 Feb 2012 04:33 AM PST

NetSarang Xmanager Enterprise نرم افزاری قدرتمند برای مدریت شبکه و به اشتراک گذاشتن منابع موجود و کنترل کاربران شبکه میباشد. بدین ترتیب می توان تمامی منابع محاسبات شرکتی که تحت شبکه قرار گرفته است را برای هر کاربر به صورت یکپارچه ارایه کرد. NetSarang Xmanager Enterprise یکی از نرم افزارهاییست که امروزه بسیاری از محیط های شبکه شرکت های پیچیده به آن نیاز دارند. این مجموعه شامل بخش های Xmanager 3D, Xshell, Xftp, Xlpd در یک بسته نرم افزار می باشد.
Xmanager 3D به شما امکان به اشتراک گذاری نرم افزارهای پنجره 3D (OpenGL) X را داده و شما توسط Xshell می توانید سرورهای Unix/Linux را توسط یک ترمینال امن ، مدیریت کنید. Xftp برای انتقال ساده و ایمن فایل ها بین سیستم ها می باشد. و در نهایت Xpld برای پرینت اسناد یک سیستم روی یک سیستم دیگر کاربرد دارد.
تمامی این نرم افزار یک ماژول امنیتی SSH معمولی (Shel ایمن) را دارا هستند و با یکدیگر نیز سازگار می باشند. بدین ترتیب کاربران می توانند بازدهی کار خود را به صورت محسوسی افزایش دهند. از زمانی که تمامی این نرم افزار در یک بسته ارائه شده است ، کاربران می توانند بیشترین استفاده را از یک بسته نرم افزار ببرند.

شما می توانید توسط Xmanager Enterprise سیستم های سرور را کنترل کنید ، از نرم افزارهای سیستم های دیگر استفاده کنید ، فایل ها را بین سیستم های شبکه جا به جا کنید و همینطور فایل ها را روی سیستم های دیگر پرینت کنید. تمامی این کارها از طریق محیط ویندوز شما امکان پذیر است.
بسته نرم افزار NetSarang Xmanager Enterprise با ویندوزهای XP / 2000 / Vista و ویندوز 7 کاملا سازگار است.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ace Utilities 5.2.5 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش کارایی کامپیوتر

Posted: 15 Feb 2012 04:18 AM PST

Ace Utilities یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند برای بهینه سازی کارآیی کامپیوتر شما می باشد. از نمونه امکانات این نرم افزار می توان به جستجو و حذف فایل های اضافی از کامپیوتر، حذف ورودی های نا معتبر رجیستری، حذف تاریخچه استفاده از اینترنت، پشتیبانی از پلاگین برای پاک سازی تاریخچه استفاده از نرم افزارهای دیگر ، مدیریت کوکی ها و غیره اشاره کرد. شما می توانید با مدیریت Startup ویندوز ، نرم افزارها ، سرویس ها ، درایورها و دیگر بخش هایی که به صورت خودکار در حین راه اندازی ویندوز اجرا می شوند را به صورت انتخابی غیر فعال کنید. علاوه بر این امکانات Ace Utilities دارای گزینه هایی برای پیدا کردن فایل های چند نسخه ای ، تعمیر یا حذف میانبرهای شکسته و حذف کامل نرم افزارها از روی سیستم می باشد. حذف دائمی فایل ها و آنالیز فضای دیسک ها از دیگر ویژگی های Ace Utilities است.
سایر ویژگی های نرم افزار Ace Utilities :
- حرفه ای ترین پاک کننده رجیستری ویندوز.
- پاک سازی فایل های اضافه ، فایل های Temp و فایل های غیر قابل استفاده از دیسک با استفاده از Disk Cleaner.
- پاک سازی تاریخچه مرورگر و نرم افزارها ، پاک سازی Cache ، فایل های Temp ، کوکی ها و ...

- کنترل نرم افزاریی که در حین راه اندازی ویندوز اجرا می شوند از طریق Startup Manager.
- تعمیر میانبرهای شکسته شده.
- حذف صحیح فایل های چند نسخه ای.
- حذف صحیح و کامل نرم افزارها.
- دارای دو حالت تخصصی و عادی.
- رابط گرافیکی ساده ، پایدار و ایمن.
- بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم.
- جلوگیری از کرش نرم افزارها.
- بارگذاری سریعتر ویندوز.
- اجرای روان نرم افزارها.
- محافظت از حریم شخصی.
- جلوگیری از ورود تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، Adware ها و ...
- تعمیر خطای نرم افزارها

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Aurora 3D Presentation 2011 12.02.06 - نرم افزار ارائه های مطلب 3بعدی

Posted: 15 Feb 2012 04:09 AM PST

وقتی می خواهید مشتریان به محصولات شما علاقه مند شوند ، نیازی نیست که حتما از کلمات انحصاری استفاده کنید ،می توانید از گرافیک های زیبا ، جدول ها و عکس های منحصر به فرد در این راه بهره بگیرید.
شما می توانید توسط Aurora 3D Presentation به تکنیک های قدرتمندی برای ساخت پرزنتیشن های زیبا و حرفه ای دسترسی داشته باشید. با Aurora 3D Presentation قادر خواهید بود که از تصاویر ، متن ، ویدئو و اطلاعات برای جلب نظر مشتری بهترین بهره را ببرید. حتی اگر شما خیلی خلاق نیستید ، می توانید به سادگی از Aurora 3D Presentation استفاده کنید و از قالب های آماده و استایل های زیبای آن در طرح های خود بهره بگیرید.
اما این نرم افزار چه امکاناتی به شما می دهد؟ منوی قدرتمند برای ساخت خودکار اسلایدشو ، وب سایت یا نرم افزارهای قابل اجرا ، ساخت یک دیوار از عکس و اطلاعات به صورت دایره ای و انیمیشن ، ساخت صحفات گسترده با وارد کردن فایل های CSV در Aurora 3D Presentation و ساخت جداول انیمیشن و یا ساخت نمودارها و گراف های انیمیشن حتی 3 بعدی از نمونه امکانات Aurora 3D Presentation می باشد.

امکانات نرم افزار Aurora 3D Presentation :
- ساخت Presentation های ارایه مطلب زیبا برای عکس ، متن ، ویدئو ، مدل و اطلاعات.
- بدون نیاز به داشتن اطلاعات طراحی 3 بعدی.
- انتخاب روش های مختلف برای نمایش محتوا.
- بدون نیاز به یادگیری نرم افزارهای Flash ، AE و فتوشاپ و هر گونه نرم افزار 3 بعدی سازی دیگر برای ساخت Presentation های زیبا.
- انتخاب بین عناصر طراحی مختلف شامل پس زمینه ، تم ، استایل ، شکل های مختلف ، افکت و ...
- فضا و آبجکت های 3 بعدی واقعی.
- ذخیره عکس ها و فایل های ویدئویی و وارد کردن مدل های 3 بعدی و تکسچرها از دیگر نرم افزارهای طراحی.
- استفاده ساده و ساخت Presentation های زیبا در کمترین زمان ممکن.

ادامه مطلب / دانلود



تعداد بازدید از این مطلب: 20253
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود